Bestuur

Het bestuur van Huurdersvereniging Bernisse bestaat uit vier bestuursleden. Onderstaand vindt u de namen van alle bestuursleden en hun functie.

Bas Muilwijk

Bas Muilwijk (1950) is als huidig voorzitter betrokken geraakt bij de Huurdersvereniging na te reageren op een oproep in de buitengeWOON. Bas vindt het heerlijk om actief te zijn op de tennisbaan, golfbaan of op de fiets. Naast een actief leven is er ook nog voldoende tijd om te genieten van een goed boek, mooie muziek of een bezoek aan een museum.

Bas vindt het belangrijk als huurdersvereniging toe te zien op de kwaliteit van communicatie tussen de huurders en De Zes Kernen. Daarnaast zal hij zich persoonlijk hard maken dat er een bestuur komt dat kan rekenen op de steun van de leden (de huurders).

Kinderen en kleinkinderen mogen Bas altijd uit zijn slaap wekken, al is het midden in de nacht. Bas woont in Zuidland, zie je Bas lopen, aanspreken mag altijd.

Leni Manintveld

Leni Man in ’t Veld (1946) is een bekend gezicht in de zes kernen, geboren in Biert en ondertussen woonachtig in Zuidland. In haar vrije tijd borduurt Leni graag ook legt ze legpuzzels en stopt ze niet met puzzelen tot de doorloper sluitend is.

Ca. 15 jaar geleden is Leni betrokken geweest bij de oprichting van de toen nog Huurdersraad (nu de huurdersvereniging). Na een tussenpauze heeft Leni in 2011 de handschoen weer opgepakt en is ze zich in gaan zetten om het beste voor de huurders te bereiken. Betaalbare huurwoningen voor zowel jong als oud staan hoog op de prioriteiten lijst van Leni.

Arno Rosendaal

Arno Rosendaal (1989) maakt sinds kort (2015) deel uit van het bestuur van de Huurdersvereniging. Hij werkt bij een aannemer in de civiele sector en draagt daar het liefste bij aan de bouw en ontwikkeling van nieuwe waterkeringen. Arno woont in Simonshaven en gaat ervan uit dat hij niet zo snel zal vertrekken uit één van de zes kernen.

Een duurzaam woningaanbod en kwalitatief hoogwaardige woningen staan op de prioriteitenlijst van Arno. Hierbij vind hij participatie van de huurder van groot belang, samenwerking tussen huurder en woonstichting dient voor Arno hoog op de agenda te staan van alle betrokken partijen.

Arno is ook bestuurslid van IJsclub Nooitgedacht in Oudenhoorn, of het nu vriest of niet, je kan hem altijd aanspreken of bevragen over de werkzaamheden van de huurdersvereniging.

Erik van Gent

Erik van Gent (1961) zou je onder andere kunnen herkennen door zijn actieve rol binnen het bestuur van vv Zuidland. Als wedstrijdsecretaris is hij onder andere verantwoordelijk voor de coördinatie van wedstrijden. Naast voetbal kan Erik genieten van de auto en motorsport wedstrijden op televisie en luistert hij graag muziek.

Tijdens een ledenvergadering van de voormalig Huurdersraad is Erik benaderd of hij interesse had om deel uit te gaan maken van het bestuur. Mede door Erik zijn bestuurservaring en de commissie jeugdvoetbal bij de KNVB heeft Erik hier ja op gezegd.

Erik zijn focus ligt op het betaalbaar houden van de huurwoningen maar ook op de beschikbaarheid van de woningen.