Het bestuur

Het bestuur van Huurdersvereniging Bernisse bestaat uit twee bestuursleden. Onderstaand vindt je de namen van alle bestuursleden en hun functie.

Adrie-vierkant-300x300.jpeg

Adrie den Hartog

Adrie den Hartog (1954) maakt sinds 2020 deel uit van het bestuur. Naast haar brede interesse in de wereld van het huren is ze ook penningmeester en secretaris van de vereniging. Adrie is de spin in het web van de vertegenwoordiging.

​

Sinds 2019 is Adrie met pensioen en geniet ze samen met haar man van de drie kinderen en de zes kleinkinderen. In haar vrije tijd besteed ze veel aandacht aan het opzoeken van de natuur, een wandeling in de Bernisse is geen uitzondering. Ondanks dat ze het Bernissegebied fantastisch vindt gaat ze ook graag met de caravan het land in. De fietsen gaan dan standaard mee om iedere dag wat kilometers weg te trappen.

Kom je Adrie tegen maak dan gerust een praatje. Voor vragen over de vereniging of over huurdersaangelegenheden kan je rekenen op een antwoord.

Contactgegevens Adrie

Email: j.den.hartog27@hotmail.com

Tel.nr.: 0640942781

ask-3070333_1280.jpg

Word jij ons nieuwe bestuurslid?

Samen maken we ons hard voor samenhorigheid en het behoud van fijn wonen in het dorp!  Wil jij hier aan ook aan bijdragen? Meld je aan!

Leni-vierkant-300x300.jpeg

Leni Manintveld

Leni Manintveld (1946) is een bekend gezicht in de zes kernen, geboren in Biert en ondertussen woonachtig in Zuidland. In haar vrije tijd borduurt Leni graag ook legt ze legpuzzels en stopt ze niet met puzzelen tot de doorloper sluitend is.

​

Ca. 15 jaar geleden is Leni betrokken geweest bij de oprichting van de toen nog Huurdersraad (nu de huurdersvereniging). Na een tussenpauze heeft Leni in 2011 de handschoen weer opgepakt en is ze zich in gaan zetten om het beste voor de huurders te bereiken. Betaalbare huurwoningen voor zowel jong als oud staan hoog op de prioriteitenlijst van Leni.

​

Kom je Leni tegen maak dan gerust een praatje. Voor vragen over de vereniging of over huurdersaangelegenheden kan je rekenen op een antwoord.

Contactgegevens Leni

Email: lenimanintveld@live.nl

Tel.nr.: 0648865883

ask-3070333_1280.jpg

Word jij ons nieuwe bestuurslid?

Samen maken we ons hard voor samenhorigheid en het behoud van fijn wonen in het dorp!  Wil jij hier ook aan bijdragen? Meld je aan!

Meld je aan als nieuw bestuurslid

We zijn met spoed op zoek naar nieuwe bestuurders. Je ontvangt hiervoor een passende vergoeding.

Bedankt voor jouw bericht!

Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.