Aandacht voor fijn wonen, kom helpen en word bestuurslid

Huurdersvereniging Bernisse behartigt de belangen van alle huurders. Wil jij ook een constructieve bijdragen leveren aan een leefbare woonomgeving waar oog is voor de belangen van de huurders? Meld je aan als bestuurslid en praat en denk mee!

Het is van belang dat je huurder bent van één van de woningen van Woonstichting de Zes Kernen en daarmee dus woonachtend bent in Oudenhoorn, Zuidland, Simonshaven, Geervliet, Heenvliet en/of Abbenbroek.

Wil je eens van gedachten wisselen over de functies in het bestuur, neem dan gerust contact op met Adrie den Hartog of Arno Rosendaal (06-42183485). Ze vertellen je graag hoe leuk het is! Zowel Adrie als Arno zijn al vele jaren actief en weten zeker dat ze ook u weten te enthousiasmeren.

Waar staan we voor:

Missie (waarom we bestaan) Het behartigen van de huurdersbelangen van alle huurders van woonstichting De Zes Kernen

Visie (wat we zijn) Wij zullen een ter zakenkundig gesprekspartner zijn voor huurders, woonstichting De Zes Kernen, gemeenten en overige betrokken organisaties.

Kernwaarden (waar we in geloven) De kernwaarden van de huurdersvereniging worden gevat in de volgende woorden:

• Openheid

• Gelijkwaardigheid

• Betrouwbaarheid

Doelstellingen

• Vier geagendeerde overleggen met woonstichting De Zes Kernen waarbij zakenkundig de agendapunten met de directie van de woonstichting worden besproken;

• Scholing van het bestuur van de huurdersvereniging op het gebied van prestatieafspraken en de Woningwet 2015;

• Gevraagd en ongevraagd advies uitbrengen aan directie van woonstichting De Zes Kernen met als doel het versterken van bestaand en toekomstig beleid;

• Bijdrage aan de verankering van de Raad van Commissarissen in onze dorpen.

16 weergaven0 opmerkingen